Kalibracja Wtryskiwaczy Lpg

Podobne

Rymolandia

Temat: [A6 C5 2.4]Problem z gazem
byc to godzina moze 1.000 kilometrów . Trzeba tu równiez rozważyć sensowność kalibracji , która jest traktowana przez wieksze grono ludzi zajmujących się LPG za usługe , za którą oczywiście pobierana ... i za kazdym razem płacić lub moze było by lepiej popatrzec długodystansowo , bardzie szanowac swój czas i zainwestowac w PRAWDZIWE wtryskiwacze LPG ?? Reszta nalezy do Ciebie .
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=342



Temat: [A6 C5 2.4]Problem z gazem
wyrabiają czasów wtrysków PB - bo są za wolne ! koniec i kropka i Amen Ba, zrobił to w pełni świadomie ( kalibracja po 1000 km sama mówi za siebie lecz ... nie problem ? Aha , bym zapomniał zapytaj się gazonika lub raczej gaziaża , jakie czasy wtrysku ma twoje auto , a jakie jest w stanie objechac Valtek wtedy sie pośmiejemy...
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=342


Temat: Motdyfikacje V40 T4
wtryskiwaczy (np japońskich KEIHIN)
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=6065


Temat: STAG 300
twoja sprawa stag może nie jest zły tylko jesli ktoś to umie poprawnie zamontować i zkalibrować a kalibracja tam jest powalona a valteki odradzam poczytaj na forum lpg proponuje planety wtedy robi się 2na 2 cylindry i odciniki są takie same a nie jak masz w jednej lini wtryskiwacze nierozbieralne kolego agisa zkalibruje każdy kto nawet nie ma pojecia i ta instalka...
Źródło: ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=21943


Temat: Regulacja LPG Omega
zacząć od zresetowania ustawien sterownika lpg i przeprowadzic ustawienia od początku ale... do tego potrzebujesz podpiąć dodatkowy map sensor ( o ktory w trakcie kalibracji poprosi program). Możesz tez sprobowac zrobic samą regulacje. Do tego służą dwa suwaki- jeden jest od niskich obciążeń ( jałowy) a drugi od wysokich ( jazda ). W samej regulacji chodzi o to, zeby czas wtrysku benzyny przy pracy na benzynie był taki sam, jak czas wtrysku benzyny przy pracy na gazie Troche to zawinięte ale w sumie nie ma filozofii. Powiedzmy ze jedziesz na benzynie na 3 biegu 70 km/h. Obserwujesz czas wtrysku benzyny, który jest przykładowo 7,3ms. Przełączasz na lpg nie zmieniająć predkosci, obciążenia , połozenia pedału gazu itp, obserwujesz nadal czas wtrysku BENZYNY który nie powinien sie zmienic. jezeli wzrasta to suwak w prawo(bo było ubogo) i odwrotnie. W całym zakresie obciązen czasy wtrysku nie powinny sie zmieniac bo sterownik benzyny bedzie sie przeprogramowywał. Pokombinuj troche i...
Źródło: siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=7561


Temat: Diagnoza komputerowa bmw, lpg
Zapraszam do mnie a zobazysz jak powinno jeździć bmw na lpg. Stag to jedna z lepszych instalacji niestety niewiele osób wie jak go ustawić Większość gazowników to niestety partacze, którzy walą słabe graty do samochodu. Słaby reduktor słabe wtryski złe dysze złe ustawienie, złe umieszczenie czujników, złe nawiercenie kolektora i ju mit o stagu i lpg w bmw gotowy a z pewnością mozna go dokładnie skonfigurowac niz prinsa. Tyle ze prins kolego daje na dzien dobry do swojego zestawu bardzo dobre wtryskiwacze keihin, i bardzo wydajny reduktor o stabilnym ciśnieniu a kalibracja jest...
Źródło: forum.bmw-3city.pl/viewtopic.php?t=2460


Temat: LPG - Sekwencja problem z regulacją 1G.
Jakiś czas mam w 1G sekwencyjny LPG, elektronika Sirocco/KME, reduktor EG200 i wtryskiwacze Magic Jet, niestety Ci którzy zakładali nie mają zielonego pojęcia o kalibracji odpowiedniej i szukam osoby/warsztatu który potrafiłby to sensownie ustawić, ciśnienie, dysze, jakie parametry w przesunięciu i nachyleniu - bo sam przy tym poległem i nie mam pojęcia jak to ustawić żeby było dobrze. Na LPG samochód jedzie...
Źródło: forum.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=3204


Temat: Komputer pokładowy-finalizacja
czyli jak sa prawie identyczne to moza smiało sie podłaczyć , tak? Temat wygląda tak, nie znasz wydajności wtryskiwaczy gazowych, jest opcja kalibracji- odbywa się to w ten sposób, że tankujesz w Twoim wypadku full gazu do butli i uruchamiasz funkcje kalibracji przejeżdżasz pewną ilość kilometrów(im więcej tym dokładniejszy wynik) wystarczy około 50km(w przypadku benzyny wystarczyło) jedziesz na stacje LPG i znowu...
Źródło: ford-probe.net/forum/viewtopic.php?t=3667


Temat: USTAWIENIE GAZU STAG 300
Witam. W pierwszej kolejności obstawiam na złą jakość LPG, proponuje spuścić (będzie ciężko) i zatankować na markowej stacji jeszcze raz, jak nie pomogło, to sprawdzić filtry ciekłe i lotne, następnie wtryskiwacze, albo kalibracja albo czyszczenie, no i na końcu reduktor, jak powyższe nie pomogło to może być do regeneracji.
Źródło: a8team.pl/viewtopic.php?t=1945


Temat: Valtek probelm
... do 6?? F18B2 nie jest chyba silnikiem który potrzebowałby listwy o zwiekszonej przepustowości?? Sterownik gazu to STAG 200-4, czy kalibracja i zmiana w programie z BFC na standard czyli type 30...
Źródło: accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=10721


Temat: BLM ... Sonda Lambda na LPG jest ok a na PB nie reaguje
Cytat: podłączenie do sondy lambda ma za zadanie jedynie podgląd jej pracy w programie zasadniczo ważniejsze jest prawidłowe "wpięcie" w układ podciśnienia. To jego prawidłowe odczyty umożliwiają prawidłową kalibrację. Przynajmniej na tyle na ile mi wiadomo. Jak coś miąchnołem to BIG niech mnie poprawi. Cytat: Marcin jak masz instalacje wtrysku nie musisz wogole podłączać sondy lambda. jeśli się rozprogramowywuje znaczy się ze jest złe wyregulowana po prostu... przepraszam metal, że tak Ci śmiecę w wątku :o ale to również dla mojej kuchenki istotne tematy. BIG mam rozumieć, że źle ustawiona instalacja LPG powoduje...
Źródło: forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=63915


Temat: falowanie obrotów - ciekawe zjawisko z tym związane
Nie wiem jak jest z V generacją. Ja mam generację IV - Mistral. Wydaje mi się, że jednak zawsze jakieś ustawienia się robi przy LPG. W Mistralu jest tak, że instalacja LPG uczy się czasów wtryskiwania od sterownika silnika - benzyny. Jednak ta nauka wstępna przeprowadzana jest podczas procesu autokalibracji. Proces ten jest bardzo ważny. Na pewno w V generacji jest podobnie. Proces kalibracji czasu wtryskiwania LPG to dobór współczynnika z jakim ma być przeliczony czas otwarcia tych wtryskiwaczy w porównaniu do benzynowych. Ważne aby ten współczynnik (zmienny w zakresie obciążeń i obrotów silnika) był dobrany tak, żeby oryginalny sterownik silnika nie zauważył zmiany paliwa i zawsze podawał ten sam czas dla tych samych parametrów. Przykład - jeżeli wtryskiwacz benzynowy ma być otwarty przez 3.9ms to wtryskiwacz LPG pracując ze współczynnikiem 1.5 będzie otwarty przez 5.85ms. I jeżeli jest to prawidłowy współczynnik to nie będzie wpływał na parametry naszego sterownika silnika. Ale jeżeli będzie nieodpowiedni ... biegu jałowym + szarpanie przy zwalnianiu. Najlepiej podłączyć się do sterownika LPG i sprawdzić jakie sterownik silnika - benzyna - podaje czasy przy pracy na benzynie a potem przy pracy na gazie. Jeżeli czasy te są takie same w różnych punktach pracy - obrotów, obciążeń silnika to jest OK. Ale jeżeli po przełączeniu na LPG czasy te zaczynają się zmieniać tzn że mapa LPG jest źle dobrana.
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=14091


Temat: [156] 2.0TS + STAG + ALASKA + VALTEMARY = Gwarancja problemów?
Za małe dysze, dla tego 2,0 TS wierć na 2.3-2,4mm. Co do cisnienia i calej reszty, jednak nawiercic bym wola dysze niz podnosic cisnienie, wtryski LPG sa kalibrowane pod prace przy cienieniu ok. 1,0bar, kazde wyzsze powoduje spowolnienie pracy wtryskiwacza, wydluza sie czas otwarcia, co przy juz i tak z samej kontrukcji nie za wspanialych Waltekow powoduje dodatkowe problemy.
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=19762


Temat: Regulacja LPG
Witam forumowiczów. Otóż jestem posiadaczem sekwencyjnej instalacji LPG jest to EMMEGAS ICS-03 i chciałbym się dowiedzieć czy regulując te instalacje pozorne czasy wtrysku benzyn i LPG mogą się różnic o niewielkie wartości? jeśli tak to czy pozorny czas wtrysku benzyny czy LPG może być dłuższy. Program do regulacji tej instalacji jest na tyle mało precyzyjny że ciężko ustawić te czasy gdyż regulacja ogranicza się tylko do zmiany składu mieszanki poprzez korektę procentowa dla wszystkich wtrysków jednocześnie<nie oddzielnie dla bardzo małego obciążenia dla małego obciążenia itd. Jak najsprawniej przeprowadzić regulacje takowej instalacji LPG? gdyż w mieście którym mieszkam praktycznie żaden warsztat nie posiada programu do kalibracji tej sekwencji.
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=11087


Temat: Czy częste przełączanie z LPG na benzynę szkodzi?
na to skuteczny i w zasadzie jedyny sposób - poprawna kalibracja instalacji LPG - wtedy bez względu na rodzaj paliwa mapy wtrysku w ECU silnika pozostają takie same. Dobre instalacje wtrysku LPG umożliwiają wręcz jazdę na obu paliwach jednocześnie - np. kilka cylindrów pracuje na benzynie, a pozostałe na LPG. Przełączanie następuje automatycznie, często niezauważalnie dla kierowcy. Ogólnie wizje jakie roztacza autor...
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=6960


Temat: Przerywa na LPG i benzynie 1,8 20V !?!
Przerywa na LPG i benzynie 1,8 20V !?!   Witam wszystich ! Posiadam VW 1,8 20V STAG300, 97r. Istalację gazową założyłem 3 miesiące temu i na początku było OKi. Jednak pojawiła się nierówna praca silnika zarowno na LPG i PB na niskich obrotach, z tym że na LPG bardziej wyczuwalna. W zakresie obr. 2500/3500 nie ma jazdy -szarpanie na LPG mniej na PB. Pierwsze co zrobiłem to ponowna kalibracja LPG - dalej nic. Wymiana przewodów WN - BERU + swiece NGK- dalej nic, następnie może cewka - podmieniłem 3 inne - dalej nic. Diagnoza o gazownika - dysze wtrusku gazu zmiejszone- dalej nic. Diagnoza w warsztacie elektromechaniki - błędy z programu diagnozy silnika (wtryskiwacz 4 cylindra, przepływomierz) błedy wykasował - dalej nic. Powtórna diagnoza silnika...
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=13060


Temat: Duszenie się silnika i nierówne obroty - dlaczego?
... będzie pewność, że LPG zmienia czasy wtrysku bp i wtedy szukaj dobrego gazownika. Dla jasności !!! całą operację kalibracji wtrysku należy wykonać tylko i wyłącznie na benzynie. Pozdrawiam.
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=45775


Temat: [C5 A6] instalacja LPG Stag 300 Plus czy Stag 300 Premium
lepiej powiercić dziury w osłonie i pozakładać długie wężyki żeby w razie częstej kalibracji i regeneracji walteka gazownik miał wygodny dostęp bo nie ma za dużo czasu w razie reklamacji. 10 ... takie ciśnienie dobije ciężki tłoczek walteka to cewka musi się nieźle namęczyć żeby go podnieść do góry. No i ciekawe jaka jest mieszanka po cut offie jak załączają się wtryskiwacza przy takim przeroście i jaka musiałaby być korekta na ciśnienie żeby zniwelowała przerost ciśnienia i czy przy tak dużej korekcie czas wtrysku nie będzie czasem za krótki dla prze szybkiego walteka. I według Ciebie wszystkie te parametry nie mają wpływu na pracę silnika, spalanie i kulturę? Nie trzeba być 10 lat w branży żeby dojść do tego wniosku. Dla Ciebie zabójstwem dla wtryskiwaczy ... matrixy HS bo są o wiele odporniejsze. Podgrzewanie wtryskiwaczy przez sterownik to leczenie choroby, podstawą są dobrze działające korekty na temp. gazu i porządne wtryskiwacze. A jak gaz słabo się grzeje...
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=17569


Temat: [A6 C5 2.4]Problem z gazem
Panie bajki , bajki opowiadasz lecz chyba nie o to tu chodzi . Napisze Ci wprost po raz ostatni : Twój gazownik nie moze sie znać na LPG bo założył Ci elektrozaworki , które nie wyrabiają czasów wtrysków PB - bo są za wolne ! koniec i kropka i Amen Ba, zrobił to w pełni świadomie ( kalibracja po 1000 km sama ... się , ze to nie problem ? Aha , bym zapomniał zapytaj się gazonika lub raczej gaziaża , jakie czasy wtrysku ma twoje auto , a jakie jest w stanie objechac Valtek wtedy sie pośmiejemy razem lecz Ty przez łzy Już Ci odpowiadam min czas wtrysku 2,5 ms, z tego co wiem to wymienione Matrixy mają taki sam. Czas ten jest istotny przy dużych obrotach silnika a nie przy niskich jak pisałeś, chodzi o zapętlanie. Skoro jesteś takim szpecem, to pewnie dobrze się orientujesz, że żaden z dostępnych wtrysków/elektrozaworów nie dorówna wtryskiwaczom benzyny, nie będę pisał dlaczego, bo zapewne to wiesz. Dziwi mnie tylko dlaczego Matrix to wtryskiwacze a nie elektrozaworki, skoro podstawą budowy, również Matrixów, jest element elektryczny – cewka, który oddziałuje na ... pod uwagę konstrukcję wtrysków benzyny, to też są elktrozaworkami  Poniżej wklejam zdjęcie, co znajduje się u mnie pod maską, skoro tak bardzo chcesz, więc napisz z czego możemy się wspólnie...
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=342


Temat: No i zakladam LPG..., ale co i gdzie ??
LPG. Reszta mapy jest wyliczana matematycznie, według jakiegoś wzoru. To nie ma prawa zadziałać z oczekiwaną precyzją w bardzo wielu przypadkach. To właśnie wada BRC - jeśli "podejdzie" pod dane auto - zwykle ludzie są zadowoleni, bo trwałość ustawień (w sensie trzymania parametrów) jest w BRC niezła. Trwałość wtryskiwaczy też przyzwoita, ale są one bardzo wolne, co w zestawieniu z mało wydajnymi...
Źródło: forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=6201


Temat: Pomoc w Wyborze lPG
o temat o gazie LPG ^.^ lubie takie, to sie wypowiem, jak kupiłem misia (GS) był tam Stag 300, reduktor Zavoli Zeta N (do 150KM) i zółte valteki 1 Ohm, bylejaki ... lub uszkodzone przy samym silniku to z instalacją była masakra... a więc tak, zacząłem od ręcznej kalibracji valdemarów (skok tłoczka) wyczytałem że ma być 0,6mm, wyczyściłem i uszczelniłem, chodził o niebo ... stag 300 premium nie wejdzie do ecli bo niema OBDII wtryskiwacze minimum Magic Jet, średnia półka to Matrix HD344, potem XJ 544 i najlepsze HD 544 reduktor minimum zavoli zeta S...
Źródło: forum.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=4873


Temat: falowanie obrotów - ciekawe zjawisko z tym związane
Cytat: Nie wiem jak jest z V generacją. Ja mam generację IV - Mistral. Wydaje mi się, że jednak zawsze jakieś ustawienia się robi przy LPG. W Mistralu jest tak, że instalacja LPG uczy się czasów wtryskiwania od sterownika silnika - benzyny. Jednak ta nauka wstępna przeprowadzana jest podczas procesu autokalibracji. Proces ten jest bardzo ważny. Na pewno w V generacji jest podobnie. Proces kalibracji czasu wtryskiwania LPG to dobór współczynnika z jakim ma być przeliczony czas otwarcia tych wtryskiwaczy w porównaniu do benzynowych. Ważne aby ten współczynnik (zmienny w zakresie obciążeń i obrotów silnika) był dobrany tak, żeby oryginalny sterownik silnika nie zauważył zmiany paliwa i zawsze podawał ten sam czas dla tych samych parametrów. Przykład - jeżeli wtryskiwacz benzynowy ma być otwarty przez 3.9ms to wtryskiwacz LPG pracując ze współczynnikiem 1.5 będzie otwarty przez 5.85ms. I jeżeli jest to prawidłowy współczynnik to nie będzie wpływał na parametry naszego sterownika silnika. Ale jeżeli będzie ... na biegu jałowym + szarpanie przy zwalnianiu. Najlepiej podłączyć się do sterownika LPG i sprawdzić jakie sterownik silnika - benzyna - podaje czasy przy pracy na benzynie a potem przy pracy na gazie. Jeżeli czasy te są takie same w różnych punktach pracy - obrotów, obciążeń silnika to jest OK. Ale jeżeli po przełączeniu na LPG czasy te zaczynają się zmieniać tzn że mapa LPG jest źle dobrana. A jak u ciebie było nie w pełnym słońcu? - np wieczorami. Bo u Mnie teraz (jest ok 10st) obroty chodzą równiutko, nawet na klimie...
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=14091


Temat: Mazda mx3 v6 z gazem
Wtryskiwacze gazowe są kontrolowane za pomocą sygnałów sterujących wtryskiwaczami benzynowymi, które są wynikiem reakcji kontrolera wtrysku benzyny na aktualne zapotrzebowanie energetyczne silnika. Zapewnia to błyskawiczną reakcję na zmianę warunków zewnętrznych. Z systemem sekwencyjnego wtrysku gazu LPG Akme samochód zachowuje normy emisji spalin oraz spełnia warunki OBD II/EOBD bez dodatkowych emulatorów. Rozprężony gaz podawany jest bezpośrednio przed zawory – tak jak w układach benzynowych, co eliminuje możliwość wybuchów (spowodowanych gromadzeniem się gazu w dużej objętości kolektora ssącego). Wszystkie funkcje diagnozowania i zarządzania silnikiem pozostają niezmienione. Sterownik wtrysku gazu Diego/Ego posiada innowacyjny, wprowadzony przez firmę KME, algorytm kalibracji samochodu w teście drogowym, przez zbieranie punktów pracy samochodu na benzynie i na gazie, co umożliwia dobranie mapy gazowej identycznej z benzynową. Wcześniej możliwe było to tylko w ... z czterema sekcjami wtryskiwaczy benzynowych oraz z wieloma rodzajami wtryskiwaczy gazowych m.in. Matrix, Valtek , RAIL . Zestaw Akme występuje w wersjach 4, 6 i 8 kanałowych dla silników 3, 4, ... miniaturowego panelu sterowania. Na podstawie ustalonego przez sterownik benzynowy czasu wtrysku benzyny oraz bieżących odczytów parametrów z czujników (m.in. temperatury, ciśnienia) DIEGO określa odpowiednie czasy wtrysku gazu oraz steruje zaworami gazowymi....
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=25243


Temat: Moje pierwsze kombi. Czyli które Volvo wybrać: V40 V50 V70
1.9 TD (turbodiesel, wtrysk bezpośredni, 95 KM); 2000, lato modernizacja modelu (nowe zderzaki, błotniki, listwy, zmiany we wnętrzu), silnik 1.9 16V (160 KM); 2001 silnik 2.0 (136 KM), 2.0 16V (165 ... a wiosną 2002 r. poprawiano układ wspomagania hamulców w prawie 1700 egzemplarzach oraz pasek klinowy (napęd alternatora i pompy wspomagania układu kierowniczego) w ponad 2600 aut. LPG (Jerzy Maliński, Koalicja na rzecz Autogazu) Volvo S40/V40 toleruje jedynie wtrysk sekwencyjny autogazu. Przy prawidłowej regulacji zachowuje się poprawnie, przy regulacji nieprawidłowej układ sterowania silnika natychmiast pokazuje kierowcy sygnalizację "check engine". Nie zaleca się montowania instalacji do silników turbodoładowanych, na przykład w wersji T4. Nie znaczy to, że samochód nie będzie pracował na gazie. Będzie jednak wymagał bardzo precyzyjnie dobranych elementów instalacji oraz precyzyjnej kalibracji. Występuje tu czasem zjawisko zawieszania się wtryskiwaczy gazowych (są one stale otwarte za względu na znaczną ilość gazu, jaką muszą podać w bardzo krótkim czasie). Ceny Model S40/V40 można kupić bez trudu...
Źródło: lkt.pl/viewtopic.php?t=6117




Powered by MyScript